Zadbajmy o odpowiednie zachowanie obsługi

Jeżeli prowadzimy firmę, w której klient jest obsługiwany przez naszych pracowników, to musimy dołożyć wszelkich starań, aby ta obsługa odbywała się na jak najwyższym poziomie. Nie ma tutaj znaczenia, czy będzie to restauracja, sklep z butami, czy może kasa biletowa, zawsze obsługa powinna się zachowywać w nienaganny sposób, bo to będzie rzutowało na wizerunek całej firmy.

 

Warto przeprowadzać różne szkolenia

 

Pamiętać musimy o tym, że zawsze bardzo ważne jest pierwsze wrażenie. Jeśli klient przy pierwszym spotkaniu, nie będzie zadowolony z obsługi w danym miejscu, to możemy być pewni, że już nie będzie chciał skorzystać z naszych propozycji. Dlatego właśnie tak ważne jest to, aby nasza obsługa była dobrze wyćwiczona, żeby pracownicy wiedzieli jak się zachowywać w różnych sytuacjach, jak panować nad nerwami, jak w spokojny sposób reagować, gdy ktoś nie zachowuje się tak jak powinien. Im lepiej będzie tutaj przeszkolona nasza kadra, tym większe będą szanse, że spełnią oczekiwania klientów, a ten będzie chciał do nas wracać.

 

Odpowiedni strój też jest ważny

 

Nawet nie musimy robić tego świadomie, ale z pewnością podświadomie zwracamy dużą uwagę na to, jak ktoś wygląda. Dlatego warto zadbać o to, aby w całej firmie panowały jednakowe wytyczne co do stroju, fryzur i makijażu pracujących u nas osób, tak aby na każdym kroku było widać, że jesteśmy profesjonalistami i poważnie traktujemy naszych klientów.

 

Koniecznie zobaczmy, co tutaj jest ważne, tak abyśmy potrafili budować odpowiedni wizerunek naszej firmy poprzez odpowiednie zachowanie pracowników.

2 Komentarze

  1. Właśnie jestem w trakcie takiego szkolenia, naprawdę fajna rzecz

  2. Nawet nie wiedziałam na ile rzeczy zwracamy uwagę tylko podświadomie.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.


*