Łatwy kontakt to podstawa

Jeżeli chcemy, aby klienci często do nas wracali, to z pewnością musimy im na każdym kroku pokazywać, że są dla nas ważni, że ważny jest dla nas kontakt z nimi, że interesujemy się tym, co mają nam do powiedzenia. Obecnie utrzymanie takich relacji jest znacznie łatwiejsze niż jeszcze jakiś czas temu, więc z pewnością warto z tego skorzystać.

 

Błyskawiczne odpowiedzi

 

Jeżeli klienci nawiązują z nami kontakt, czy to przez e-maile, telefon czy przez portale społecznościowe, to chcą wiedzieć, że są dla nas ważni i że zależy nam na kontakcie z nimi. Dlatego właśnie tak ważne jest to, abyśmy zawsze starali się jak najszybciej odpowiadać na ich wiadomości, bo tylko wtedy możemy być pewni, że będą oni się czuli docenieni i że dalej będą z nami chcieli kontynuować współpracę.

 

Korzystajmy z social mediów

 

Im więcej będziemy istnieć w social mediach, tym łatwiej klientom będzie o nas pamiętać, a więc w razie potrzeby, przypomną sobie o naszej ofercie. Dlatego tak ważne jest zamieszczanie tam różnych wpisów, filmików, zdjęć, jednak musimy też pamiętać o tym, aby wszystko było robione ze smakiem. Abyśmy nikogo nie obrażali tym co publikujemy i żebyśmy też potrafili utrzymać przyjazny ton rozmowy pod naszą publikacją, tak aby każdy kto nas odwiedzi na naszym profilu, czuł się tam naprawdę dobrze i chciał się tam udzielać.

 

Koniecznie zobaczmy jak to wszystko może się prezentować, jak to wszystko możemy wykorzystać dla naszych potrzeb. Dzięki odpowiednim działaniom będziemy mogli zrobić naprawdę wiele dobrego dla naszej firmy.

2 Komentarze

  1. Odkąd zaczęłam działać w social mediach, mamy więcej klientów

  2. Im szybciej odpiszemy klientowi, tym ważniejszy będzie się on czuł .

Leave a comment

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.


*