Dbajmy o kontakty z klientami

Im częstsze są nasze kontakty z klientami, tym ważniejsze będzie to, jak oni nas postrzegają, jakie mają o nas zdanie, zwłaszcza że te oceny mimowolnie mogą się przenosić na ich podejście do naszej firmy. Dlatego właśnie, zawsze powinniśmy wszystko robić w taki sposób, aby tacy klienci dobrze wiedzieli, że są dla nas ważni, aby mieli świadomość, że ważna jest dla nas ich opinia.

 

Musimy zwracać uwagę na ich potrzeby

 

Jeżeli prowadzimy firmę, to musimy sobie zdawać sprawę z tego, że nie będziemy mogli istnieć, jeśli nie będziemy mieli klientów. Dlatego tak ważne jest to, aby odnosić się do nich z szacunkiem, aby słuchać tego co mają nam do powiedzenia, bo może się okazać, że niektóre ich propozycji na zmiany, mogą się okazać bardzo trafione. Dodatkowo warto uważnie zapoznać się z ich uwagami, zwłaszcza jeżeli odnoszą się one do działania naszej firmy.

 

Nasz wygląd też jest ważny

 

Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że dla naszych klientów ważny będzie także nasz wygląd. To jak jesteśmy ubrani, jakie mamy rzeczy na sobie, w jakiej postawie stoimy. Czasami nawet podświadomie możemy im wysyłać jakieś sygnały, a oni podświadomie będą je odbierali. Dobrze, jeżeli będą one miały pozytywny wpływ na nasze kontakty. Gorzej, jeżeli ich oddźwięk będzie raczej negatywny.

 

Warto zobaczyć, co należy zrobić, aby mieć dobry kontakt z klientami. Im większa będzie nasza wiedza pod tym względem, tym z pewnością łatwiej będzie nam utrzymać odpowiedni wizerunek nas i naszej firmy, w oczach naszych klientów.

2 Komentarze

  1. Niestety, sam się przekonałem, jak ważne są opinie klientów

  2. Tutaj naprawdę trzeba uważać na wszystko…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.


*